World of Warcraft – the cast

August 29, 2008 at 6:26 pm (Derain, Kardilles, Whitedeath) ()

Welcome to the World of WAAAAARcraft.

M-am apucat de acest frumos joc obsedant prin iarna 2007-2008. Fiind un mare fan al claselor care trag cu arcul (a se vedea influentele Legolas) , avand o frumoasa Amazoana pe Bow la Diablo 2 , prima clasa pe care am ales-o la WoW a fost un Hunter (arc si sageti). Hoarda (only kids play the good guys). Troll (cea mai frumoasa clasa ca aspect). Male (e mai masculin).

Apoi am schimbat serverul , m-am dus pe Neptulon , unde mai cunosteam deja pe cineva. Avand putina experienta de grupuri , trecand prin drama LFG-ului , am vrut sa ma fac healer. Si primul meu personaj pe Neptulon a fost un priest , troll , male , Kardilles (ATM 25) . Apoi , pe la un level sub 20 , am ales sa ma intorc la clasa mea favorita – hunterul. Tot troll , tot mascul , Derain . Care e mare si tare . ATM e lvl 50 .

Apoi am convins un coleg sa se apuce si el. Si ca sa nu fie singur-singurel , am luat-o si eu de la inceput cu el. Si-am facut o echipa de elita. El healer (Gunracer , shaman , troll , male) , eu tank (Whitedeath , paladin , blood elf , female ). ATM 24. Nu se compara LFM 3 DPS cu LFM tank and healer.

Impreuna am mers prin RFC , prin WC (adica Wailing Caverns , nu chisatoare) , prin SFK si BFD (neterminat insa). Am farmat Cavernele plangacioase dupa pantalonii din Embrace of the Viper de ne-am plictisit. Nu cred ca o sa le uit vre-o data cum arata , cat m-oi juca WoW.

Acum asteptam amandoi sa ne reactivam conturile expirate , sa facem instante pana dam ding la 70 si apoi poate un Kara mic , macar pana la Curator.  ATM – waiting.

Leave a Reply

