Whitedeath , blood elf Paladin

September 1, 2008 at 7:17 pm (Whitedeath) (, , , )

Pana cand imi voi reactiva contul de WoW , lucru care sper sa se intample in urmatoarele 2 saptamani , nu va voi delecta cu nimic nou din realizarile mele din joc. De vreme ce nu ma joc , nu am cum sa realizez nimic , evident. Asa ca va voi povesti din peripetiile ei trecute.

Am incercat toate rolurile mari din joc. Tank , healer , dps. Toate mi-au placut , dar cand vine vorba de lupta cu bossi , cu tancul e lupta cea mai frumoasa. Tu esti in centrul actiunii , tu te lupti direct cu ala rau. Cand da cu barda tu simti , tie-ti scade viata. Esti in prima linie. Nu esti un privitor distant care din cand in cand mai trage o sageata. Esti implicat direct in lupta , simti ca tu te lupti , nu altul in locul tau. De asta vreau sa joc un tank. La solo , tot hunterul va ramane dragostea mea , dar in grupuri , prefer sa fiu tank.

Sentimentul acesta de lupta directa l-am avut prima data in Wailing Caverns. Am trecut prin caverne fara prea mare organizare. Eu eram tank cu WD , Alex era healer cu Gunracer (GR) , shamanul lui. Mai aveam cu noi un rogue imbracat foarte bine (facea fata unui elite fara probleme) si inca o clasa sau doua , parca un hunter , dar nu mai tin minte bine. Nu prea aveam rabdare sa marcam si apoi sa actionam atent , intram si luam la pumni tot ce ne iesea in cale , ne descurcam usor.

Si ajungem la Verdan the Everliving. Rogue-ul vad ca se retrage , nu se mai avanta curajos cum facuse pana atunci. Astep sa ne refacem mana si viata si incep atacul. Rogue-ul vad ca ma asteapta sa iau agro pe mine , si apoi vad ca brusc viata incepe sa scada. Si sa scada bine. In sfarsit un boss care dadea , nu se juca. GR trebuia sa dea heal dupa heal ca sa ma tina in viata. Pentru prima data intr-o instanta am simtit ca ma lupt cu ceva puternic. L-am invins pana la urma. Nu pot spune ca a fost o lupta grea , dar am simtit ca am luptat. Din acel moment am hotarat sa o duc pe Whitedeath departe.

Momentan e tanara , doar level 24. Dar , fiind imbracata numai din instante , are un echipament destul de bun. Avand ca meserii Blacksmithing si Enchanting , am pus fiecare enchant la care am avut acces pe echipamentul meu asa ca in final am ajuns la

  • 1182 Health (75 din enchanturi)
  • 1947 Armous (36 din Armor-kits)
  • 119 Defense
  • 20.86 Avoidance
  • 0 Spell Damage

Si imediat ce o sa-mi reactivez contul , va voi informa de noile peripetii , precum si de noul echipament de care voi face rost. Pana atunci … mai vedem noi

Leave a Reply

