Guild

October 4, 2008 at 5:09 pm (Derain) ()

Dupa ce mi-am activat contul , am facut un level mic cu Whitedeath (careia o sa-i spun White sau WD de acum incolo) si m-am intors la prima mea dragoste : hunterul. Aveam in plan (si inca am) , sa-l fac 70 inainte de WotLK.

Nu tin minte exact ce faceam , dar eram pe cal si ieseam din Orgrimmar , cand vad o blood-elfitza frumoasa ca vine in directia mea. Ma opresc sa o inspectez. … adica sa vad ce grear are pe ea (ca in materie de fizic , toate sunt la fel de bine dotate). Si primesc un whisper care ma intreaba daca vreau sa intru intr-o ghilda PvE prietenoasa. Ziceam eu ca nu vreau sa intru in ghilde pana nu ajung la 70 , dar mi-am adus aminte de atmosfera din Warlords of Romania , ghilda de pe serverul pirat … si mi-am zis , in fond , de ce sa nu intru. SI-am intrat🙂

La momentul cand am intrat eram cel mai mare din ghilda , eram level 51-52 parca. Acum s-a mai echilibrat balanta , avem 3 70 , un 59 si-un 55 (eu fiind 54). Primele impresii , imi place ghilda. Majoritatea sunt destul de casual , dar foarte prietenosi. Destul de vorbareti si cu gusturi bune in materie de muzica🙂

Odata voiam sa ajung in Un’Goro. Eram in Tanaris , am apasat NumLock sa mearga singur si-am iesit din joc. Cand intru , mort. Nestiind cum sa ies , am apelat la ghilda iar unul din ei a venit sa-mi arate pe unde sa o iau ca sa ajung inapoi la cadavru.
Pana acum , toate bune si frumoase. O sa revin cu povesti cand oi avea ce sa povestesc.

P.S. : Am uitat sa mentionez , ghilda se numeste Condemned

Leave a Reply

